cien

Menedżer w roli Coacha

 Cele:

  • Celem szkolenia jest poznanie zasady i narzędzia coachingowego motywowania podwładnych, delegowania zadań oraz egzekwowania wyników z zachowaniem właściwej relacji. 
  • Dzięki szkoleniu uczestnicy będą lepiej potrafili rozpoznawać motywacje swoich podwładnych ich wartości oraz przekonania. Szybciej budują z nimi trwałe relacje.

Korzyści:

  • Umiejętność tworzenia wspierającej relacji z podwładnym.
  • Poszerzenie swojej świadomości co do możliwości wpływania na działania pracowników.
  • Wykorzystanie skutecznego narzędzia wspierającego rozwój swoich podwładnych, podnoszącego wewnętrzną motywację pracowników do działania i osiągania stawianych przed nim zadań.
 Program Szkolenia 

Model Poziomów Neurologicznych Dilts’a jako podstawa nowoczesnego coachingu

  • Efektywność coachingu a poziom oddziaływań.
  • Wyłanianie „modelu mistrza”.

Zarządzanie poprzez wartości podwładnego

  • Rozpoznawanie hierarchii wartości podwładnego.
  • Kodeks szefa, czyli komunikowanie wartości menedżera.
  • Rozpoznawanie hierarchii wartości podwładnych.

Wpływ przekonań na zachowania ludzi

  • Przekonania wspierające realizację celów i przekonania utrudniające osiąganie rezultatów.
  • Jak wpływać na zmianę przekonań?
  • Metafora i przypowieść jako narzędzia zmiany przekonań.
  • Narzędzia zaawansowanego coachingu.
  • Metamodel języka, czyli sztuka zadawania precyzyjnych pytań.
  • Dlaczego czasami feedback nie działa? – metaprogramy.
  • Feedback a motywowanie do rozwoju.
  • Co to jest feedback zbudowany na zasobach ?
  • Feedback dotyczący umiejętności vs feedback dotyczący zasobów personalnych.
  • Relacja w coachingu menedżerskim.